Personvernerklæring:

1.Vi i Prime Trafikkskole behandler dine personopplysninger i samsvar med gjeldende norske personopplysningsloven ( GDPR), bokføringsloven, trafikkopplæringsforskriften og annet relevant regelverk.

2.Personopplysningene behandles for følgende formål.
·  Oppfyllelse av forpliktelser Prime
   Trafikkskole påtar seg ·
-  Kundeoppfølging og markedsføring ·
- Videreutvikling og forbedring av Prime
  Trafikkskole.
 - Til annet formål i den grad lovgivningen
   påbyr eller når du har samtykket til slik
   behandling

3.Prime Trafikkskole lagrer opplysninger som du oppgir når du registrerer deg. Disse opplysninger er blant annet ditt navn, telefonnummer, adresse og e-postadresse.Formålet er å identifisere seg, samt administrere kundeforholdet. Din adresse, e-postadresse og eventuell andre kontaktopplysninger brukes også til markedsføringsformål. Husk at vi selger ikke din data til tredjepartiet.

4.Vi kan trenge din fødselsnummer for å identifisere deg, og Prime Trafikkskole kan innhente informasjons om deg fra offentlige registre for kvalitetssikring eller dersom dette er nødvendig for å oppfylle våre forpliktelser overfor deg. Prime Trafikkskole utleverer ikke dine personopplysninger til andre med mindre det følger av avtalen, er hjemlet i lov eller at du spesifikt har samtykket til det. Prime Trafikkskole kan, for eksempel, sende noe informasjon om deg til tredjepartsleverandør an dine kjøretimer og obligatorisk trafikkopplæring.

5. Det er flere underleverandører som behandler personopplysninger på våre vegne. Overføring av personopplysninger til slike databehandlere skjer i medhold av databehandleravtaler som sikrer at behandlingen gjennomføres i samsvar med regelverket.

6. Prime Trafikkskole vil informere deg om egne produkter og tjenester innen kategoriene trafikkopplæring og tilbud.

7. Du har rett til å kreve innsyn, korrigering av uriktige personopplysninger eller sletting av personopplysninger vi behandler om deg. Du kan til enhver tid trekke tilbake dine samtykket.

8.Ønsker du å benytte deg av dine rettigheter kan du kontakte oss på support@primetrafikkskole.no.

9.Personopplysninger vil ikke bli lagret lenger enn det som er nødvendig for å oppfylle formålet med behandlingen. Etter dette vil opplysningene slettes eller anonymiseres.

10.Personopplysningene dine slettes dersom du trekker tilbake ditt samtykket.

11.Personopplysninger som Prime Trafikkskole samler inn, lagres og behandles på en trygg og sikker måte. Vi har etablert og dokumentert rutiner og tiltak som skal sikre opplysningenes integritet, tilgjengelighet og konfidensialitet i henhold til GDPR.

12.Dersom du mener at vår behandling av personopplysninger er i strid med personvernlovgivning, kan du ta kontakt med vårt personombud på support@primetrafikkskole.no eller klage til datatilsynet.

13. Prime Trafikkskole kan endre denne personverpolicyen for å følge lovmessig krav, samt vår egen praksis for innsamling og behandling av personopplysninger. Daglig leder Syed Kamran Ul Hassan Bukhari er behandlingsansvarlig for denne personvernpolicyen.

14.Dersom du har spørsmål rundt Prime Trafikkskole personvernpolicy, ta kontakt med oss på support@primetrafikkskole.no