Vilkår-Skolensreglement

Dokumentasjonsplikt:

Elever må ha med seg gyldig legitimasjon og trafikalt grunnkurs bevis ( gjelder under 25 år )
Gyldig legitimasjon ( gjelder over 25 år )
Skolen holder rett til å ikke gjennomføre time hvis ikke gyldig legitimasjons medbringes. Eleven vil bli belastet for timen.
Dokumentasjonsplikt gjelder også førerprøve.

Frammøte:

Alle elever møter og avslutter ved Prime Trafikkskole sine lokaler om ikke annet er avtalt. Vi gjør oppmerksom på at det da kan gå av elevens kjøretid.

Bestilling / Avbestilling:
-Timebestilling skjer direkte med din kjørelærer
-En undervisningstime er på 45 min

Betaling:
Alle kjøretimer / obligatorisk kurs / pakker / oppkjøring må være betalt på forhånd. Eleven kan betale på følgende måter; KORT, KONTANT,FAKTURA OG VIPPS. Skolen forbeholder retten til å ikke gjennomføre den praktiske prøven hvis eleven står står skyldende på oppkjørings dagen.

Gjensidig plikt:
Både lærer og elev skal vente i 15 min etter timen skulle ha startet. Hvis eleven kommer for sent til timen vil dette trekkes fra kjøretime. Kommer lærer for sent til timen vil dette kompenseres, enten ved å forlenge kjøretime med tilsvarende tid eller at eleven for tiden til gode til senere kjøretime.

Pakker:
-Førerprøve , Statens vegvesen og NAF gebyrer er ikke inkludert i pakken
-Kjøretime utover pakkeprisen betales med timepris
-Pakker er gyldige i 12 måneder fra startdato
-Ingen refusjon hvis deler av pakken ikke blir benyttet
-Pakken kan heller ikke videreføres til andre elever
.Prime Trafikkskole forbeholder retten til å justere priser i løpet av opplæringen
-Prisendringer vil meldes på websiden og på trafikkskolen en måend i forveien.

Taushetsplikt:
Ansatte ved Prime Trafikkskole har yrkesetiske taushetsplikt om din opplæring. Dersom det er noe du føler behov for å snakke er du hjertelig velkommen. Vi ønsker ellers å dele bilder på sosiale medier som facebook,Instagram, Snapchat osv., ønsker ditt samtykke til dette.